Funcky Girls For Girls Only
اهلا بكل البنات و نتمنا انه يعجبكم و تسجلو المنتدي للبنات فقط منعا للاحراج
و بيس عليكم يا بنات و اهلا بيكم في اي وقت يا قمرات^_^'
اهلا بكل البنات و نتمنا انه يعجبكم و تسجلو المنتدي للبنات فقط منعا للاحراج
و بيس عليكم يا بنات و اهلا بيكم في اي وقت يا قمرات^_^'
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

شوفوا رأي تامر حسني في عمرو دياب

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

شوفوا رأي تامر حسني في عمرو دياب Empty
مُساهمةموضوع: شوفوا رأي تامر حسني في عمرو دياب   شوفوا رأي تامر حسني في عمرو دياب I_icon_minitime2008-10-16, 4:39 pm

تامر حسني في حوار ليه بيقول

عمرو دياب غيران من نجاحي

شن المطرب تامر حسني هجوما حادا علي الفنان عمرو دياب واتهمه بانه السبب وراء ما حدث له من احراج في اثناء حفل محمد منير الاخير في دار الاوبرا المصرية والتي دفعت بجمهور منير الي مهاجمة تامر بعنف وانزاله من علي خشبة المسرح.

اكد تامر ان انصار عمرو دياب هم من هاجموه وان الاخير هو الذي قام بتحريضهم خاصة بعد ان استفزه نجاح تامر حسني غنائيا وسينمائيا ..وليست تلك المرة الاولي التي يهاجم فيها تامر حسني عمرو دياب حيث سبق وان اتهمه بتقليده في بوستر البومه " اللية دي " حيث اقتبس البوستر من مشهد له في فيلم " عمر وسلمي " عندما ارتكن وهو عاري في احدي المشاهد في صورة قريبة جدا من البوستر الذي ظهر عليه عمرو دياب .

تامر اشار ايضا انه حقق من الشهرة والنجومية خلال ثلاث سنوات مالم يحققه عمرو دياب طيلة مشواره الغنائي الذي بلغ 18 عاما مؤكدا ان السبب وراء تأخير طرح عمرو لالبومه هو خوفه من مواجهته خاصة في ظل تزايد مبيعات البوم " يا بنت الايه " كما انه قلده في حكاية تسريب اغنيات الالبوم من اجل الدعاية له وكسب تعاطف الجمهور وشماعة في حال عدم نجاح الالبوم.

يذكر ان العلاقة بين النجمين متوترة للغاية حيث تردد انباء ان تامر حسني اتهم عمرو دياب بانه السبب وراء الزج به في السجن في قضية الهروب من التجنيد الاخيرة بعد ان وجد امامه منافسا ينازعه القمة ويسعي لازاحته عنه في ظل تصدره لغالبية نتائج الاستفتاءات.

الناقد الفني طارق الشناوي تناول تلك القضية في برنامج 90 دقيقة اكد ان تامر حسني لديه عقدة من عمرو دياب لذا يسعي للزج باسمه من اجل الاساءة له او احداث دعاية وفرقعة .
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا رأي تامر حسني في عمرو دياب   شوفوا رأي تامر حسني في عمرو دياب I_icon_minitime2008-10-16, 4:41 pm

أنا بقا عايز كل واحد يقول رأية بجدية و مش عايز خناقة و الهبل اللي بيحصل....اوكي ...انا عايز اراء من الناس و مش عايز شتيمة واحدة.....اوكي و انا حقول رأيي بعدين olllll
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا رأي تامر حسني في عمرو دياب   شوفوا رأي تامر حسني في عمرو دياب I_icon_minitime2008-10-16, 5:02 pm

قضية الهروب من التجنيد الاخيرة

هوا عمل كدا ولا لا
مدام اتهرب حد بلغ عنه او اي حاجا مدام عملها خلاص يتحاسب

وانا مقدرش احب حد مبيعملش الواجب الوطني
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا رأي تامر حسني في عمرو دياب   شوفوا رأي تامر حسني في عمرو دياب I_icon_minitime2008-10-16, 5:50 pm

انا عايز اقوول ان النجاح دة من عند ربنا مش لازم كل واحد يقوول دة غيران ودة مش عاارف اية
المفروووض يحمد ربنا علشان ربنا يزودلو ممن نجاحة

وشكرا يااحمد
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا رأي تامر حسني في عمرو دياب   شوفوا رأي تامر حسني في عمرو دياب I_icon_minitime2008-10-16, 6:11 pm

العفو يا برنس ...بس الكلام اللي قالوا دة غلط في غلط
totti
عضو فعال
عضو فعال
totti

مصر
احترام قوانين المنتدي احترام قوانين المنتدي : 100%
ذكر
العمل/الترفيه : S T uede N T
المزاج : مجروووووووووووح

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا رأي تامر حسني في عمرو دياب   شوفوا رأي تامر حسني في عمرو دياب I_icon_minitime2008-10-16, 7:51 pm

اللى قاله تامر ده غرور وهوا من زمان مدان بحكايه الواجب الوطنى

ميرسى على الموضوع
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا رأي تامر حسني في عمرو دياب   شوفوا رأي تامر حسني في عمرو دياب I_icon_minitime2008-10-17, 1:14 am

العفو يا برنس.............أي خدمة
sweet loza
عضو ذهبي
عضو ذهبي
sweet loza

لبنان
انثى
العمل/الترفيه : student**
المزاج : روشة طحن وحبيبه موووووت

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا رأي تامر حسني في عمرو دياب   شوفوا رأي تامر حسني في عمرو دياب I_icon_minitime2008-10-23, 9:54 pm

هو مش ينفع اللي قاااااااله تااااااااااامر ده بصرااااااااااااحه مع اني بحب تاااااااااااااااامر جدا بس انا مع الحق برررررضه

وهو المفروووووض مش يبص لعمرو او غيرره لانه تيمو طبعا صوووووووووووته اجمل بكتيير وهو بدل واثق من نفسه يبقي مش ف مشكله ابدا
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا رأي تامر حسني في عمرو دياب   شوفوا رأي تامر حسني في عمرو دياب I_icon_minitime2008-10-24, 12:21 am

صح كلامك يا لوزا ........ميرسي للمرور يا جميل getar getar
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا رأي تامر حسني في عمرو دياب   شوفوا رأي تامر حسني في عمرو دياب I_icon_minitime2008-10-24, 1:37 am

صوتو احلا
ااااه
صعبه حبه دي
ع فكره صوتو مس جامد
ليه اغنيه اصاله تقريبا غنتها الي هيا انا لسه مدايق
في فرق طبعا
اصاله عمرو هاني شاكر كاظم
فنانين مش مواليد اللحظه وبيعتمدو غ الصوت
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا رأي تامر حسني في عمرو دياب   شوفوا رأي تامر حسني في عمرو دياب I_icon_minitime2008-10-24, 1:39 am

مالك يا بو ..كل واحد بيقول راية يا عم...عادي يعني
sweet loza
عضو ذهبي
عضو ذهبي
sweet loza

لبنان
انثى
العمل/الترفيه : student**
المزاج : روشة طحن وحبيبه موووووت

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا رأي تامر حسني في عمرو دياب   شوفوا رأي تامر حسني في عمرو دياب I_icon_minitime2008-10-30, 8:50 pm

لا تااااااااااااااااامر صووووووته تححححححححححححفه وشكله وكل حاجه فيه تححفه

ومش بقتنع بصووت حد الا هو وشويه معاااااااه اللي صوتهم حللو فعلا
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا رأي تامر حسني في عمرو دياب   شوفوا رأي تامر حسني في عمرو دياب I_icon_minitime2008-10-30, 11:30 pm

لا شكلة حلو دي صعبة يا ملاذ .حرام عليكي فين الشكل و هوا بصراحة عينية جامدة بس مفيش فية حاجة تاني حلوة فية بس كل واحد و الصوت اللي بيحبة و بيرتاحلة و بينسجم معاة....أنا في رأيي أن تامر عاشور احلى من تامر حسني غيري يقولي لا تامر حسني أحلى ..عادي يعني...........و ميرسي يا جماعة على الردود
REHAM
عضو جديد
عضو جديد
REHAM

لبنان
انثى

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا رأي تامر حسني في عمرو دياب   شوفوا رأي تامر حسني في عمرو دياب I_icon_minitime2009-01-21, 11:38 pm

انا شايفه ان تامر ده مالوش لازمة جمب عمرو دياب
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا رأي تامر حسني في عمرو دياب   شوفوا رأي تامر حسني في عمرو دياب I_icon_minitime2009-01-22, 1:16 pm

ميرسي على مرورك يا ريهام و انا معاكي الصراحة مع ان في ناس كتير شايفة غير كدا بس كل واحد عادي بيقول رأية

شوفوا رأي تامر حسني في عمرو دياب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-