Funcky Girls For Girls Only
اهلا بكل البنات و نتمنا انه يعجبكم و تسجلو المنتدي للبنات فقط منعا للاحراج
و بيس عليكم يا بنات و اهلا بيكم في اي وقت يا قمرات^_^'
اهلا بكل البنات و نتمنا انه يعجبكم و تسجلو المنتدي للبنات فقط منعا للاحراج
و بيس عليكم يا بنات و اهلا بيكم في اي وقت يا قمرات^_^'
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت للاغبياء

كاتب الموضوعرسالة
THe PRINCeSS
عضو ذهبي
عضو ذهبي
THe PRINCeSS

مصر
احترام قوانين المنتدي احترام قوانين المنتدي : 100%
انثى
العمل/الترفيه : ***** STUDNT*****

نكت للاغبياء Empty
مُساهمةموضوع: نكت للاغبياء   نكت للاغبياء I_icon_minitime2008-07-30, 12:09 pm

مرة واحد غبي ماشى فى الشارع قال يارب يااااارب احط ايدى في جيبى الاقى 10جنيه يااااارب، حط ايده في جيبه لاقاه مخروم رجع يدور عليها لتكون وقعت

مرة واحد راح يخطب واحده، باباها قال له بس البنت لسة بتدرس، قال له خلاص اجلها في الفسحه

مرة واحد غبى واقف في الشارع و بيتكلم في المحمول و عمال يزعق و يقول: بس دوري تاني ، دوري كويس. ام واحد معدي في الشارع جه قال له: في إيه ؟؟؟؟ راح واخد المحمول منه وبيسمع ... لقى .... (الرقم الذي طلبته غير موجود في الخدمة)!!!!

مره واحد ندل فتح مصنع بيبسى وكتب على كل ازازه (رج جيدا قبل الفتح)

أغبيه راحو يلعبو بلياردو، واحد منهم وقف فوق الطرابيزة وقال لهم انا الجوووون

احد غبى قوى حكموا عليه بالاعدام.. بعد ما علقوه فى المشنقه قعد يشاور ويخبط بأيده ورجليه ففكروه عاوز يقول حاجه مهمه.. ففكوه ونزلوه بسرعه.... فبص لهم وقال: ياجزم كنت هتخنق

مرة اتنين اصحاب بيقولو ابعض تصدق انا الخدام بتاعى غبى اوى فالتانى قالوه لا ده انا الخدام بتاعى اغبى فقالوه الاولانى تعالى نشوف فجه الاول ونادى الخدام بتاعه وقالوه خد الربع جنيه ده وروح اشترى ليه عربيه مرسيدس واليانى نادى الخدام بتاعه وقالوه روح النادى وشوفنى هناك ولا لآ فراحوا الخدامين و اتقبلو فى السكه فواحد منهم قال للتانى تصدق الراجل اللى انا بشتغل عنده غبى اوى تصور بعتنى اشتريله عربيه و ما يعرفش ان انهارده الحد والمحلات قافلة فالتانى قاله لا ده انا بشتغل عند واح اغبى من بتاعك تصور بعتنى النادى اشوفه هناك يعنى مش قادر يرفع سماعة التليفون و يسأل على نفسه

مره واحد اشترى لمبه مسمار دقها في الحيط

مذيعة تليفزيون قابلت شاب فى الشارع سألته سؤال جاوب إجابة صحيحة ، طلبت منه يحب يشوف أيه ، أجاب الشاب بسرعة: أمى الله يرحمها ، ردت المذيعة مستحيل و ترجته انه يطلب طلب آخر ، فكر الشاب ثم قال : أحب أشوف الزمالك وهو بياخد الدورى ... ردت المذيعة بسرعة لأ أجيبلك مامتك أسهل

واحد ندل قعد يتحايل على حبيبته علشان تخرج معاه لمده سنه ولما وافقت راح قال لابوها
زائر
زائر

نكت للاغبياء Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت للاغبياء   نكت للاغبياء I_icon_minitime2008-07-30, 1:52 pm

ههههههههههههههههههه
واله النكت شديدة بس وعجبانى اوى بتاعة الندل دى هههههههههههه
THe PRINCeSS
عضو ذهبي
عضو ذهبي
THe PRINCeSS

مصر
احترام قوانين المنتدي احترام قوانين المنتدي : 100%
انثى
العمل/الترفيه : ***** STUDNT*****

نكت للاغبياء Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت للاغبياء   نكت للاغبياء I_icon_minitime2008-08-28, 7:39 pm

تسسسسلم على مرووووووورك yes

نكت للاغبياء
صفحة 1 من اصل 1